Facebook
Instagram
Підписатись на канал
Pinterest
Twitter
Google Plus
Скарги та пропозиції
Підписатись

Ашберн

Ваше місцезнаходження:
Ченстохова

Якщо Ви знаходитесь в іншому населеному пункті України, виберіть зі списку:

Київ Одеса Запоріжжя Вінниця Дніпро Львів Харків Суми

Або введіть назву самостійно:

Наприклад: Тернопіль

Інформація про Ваше місцезнаходження допоможе нам надати актуальну інформацію про наявність товару, його ціну та способах доставки у вашому регіоні

UA

Питання та відповіді

Які способи замовлення товару існують?

Замовити товар Ви зможете зателефонувавши за телефонами Call-центру зазначеними у верхньому рядку сайту (шапці) або ж залишивши замовлення через корзину сайту.

Як зробити замовлення через Кошик сайту?

Вам необхідно вибрати товар на сайті і натиснути кнопку «Купити», у вікні виберіть необхідну кількість товару і натисніть кнопку «Оформити замовлення». Заповнивши «Контактні дані» натисніть кнопку «Далі». Після вибору способу доставки і оплати товару натисніть кнопку «Далі». У вікні перевірте дані і натисніть кнопку «Замовити». Ваше замовлення прийняте в обробку. Наші оператори обов'язково зв'яжуться з Вами для підтвердження замовлення і уточнення даних в найкоротші терміни.

Як зробити замовлення в телефонному режимі?

Для того щоб зробити замовлення в телефонному режимі зв'яжіться з оператором по одному з вказаних номерів телефону.

Контактні номери:

Безкоштовно з мобільних телефонів:

  • 097-641-44-33 - Київстар
  • 095-641-44-33 - МТС
  • 093-641-44-33 - Life

Час прийому замовлень в телефонному режимі щодня з 10.00 до 19.00 Також Ви можете скористатися послугою «Замовити дзвінок», натиснувши кнопку в верхньому рядку сайта. В вікні заповніть форму з вашими контактними даними, і наш менеджер зв'яжеться з Вами у зручний для Вас час. Оператор відповість на питання, що цікавлять, допоможе Вам підібрати товар і оформити замовлення.

Які способи оплати існують?
  • Оплатити товар Ви можете за безготівковим розрахунком на карту Приват Банку через WayForPay, особистий кабінет приват 24, через термінали, встановлені в кожному відділенні ПриватБанку і громадських зонах Вашого населеного пункту.
  • Оплата по сервісу Накладений платіж від перевізника «Нова Пошта». Обов'язковою умовою є передоплата в розмірі вартості доставки товару в обидві сторони, в випадку не забору товару.
  • Оплата готівкою при самовивозі товару з точки видачі нашого магазину.
Як здійснюється оплата товару для юридичних осіб?

Для юридичних осіб можлива оплата по безготівковому розрахунку при замовленні товару на суму не менше 500 грн. При оформленні замовлення необхідно надати наступні документи:

  • свідоцтво про державну реєстрацію або виписка з єдиного державного реєстру;
  • свідоцтво платника ПДВ, якщо клієнт таким є;
  • довіреність на фізичну особу, яка буде отримувати товар.
Чи можу я скасувати своє замовлення?

Для скасування замовлення зв'яжіться з нашими операторами за телефонами вказаними у верхньому рядку сайту. Вам необхідно назвати номер замовлення або своє прізвище і менеджер скасує Ваше замовлення.

Які способи доставки існують?
  • доставка кур'єром (м. Суми) доставка на склад транспортних компаній Нова пошта і МістЕкспрес (по всій Україні)
  • кур'єрська доставка транспортними компаніями Нова пошта і МістЕкспрес (по всій Україні)
Як здійснюється кур'єрська доставка по м. Суми?

Кур'єрська доставка товарів по м. Суми безкоштовна.

Кур'єрська доставка по м. Суми при замовленні кормової групи і інсектицидних засобів на суму понад 800 грн здійснюється безкоштовно.

Час доставки необхідно попередньо узгодити з менеджером.

Вартість доставки транспортних компаній?

Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортних компаній «Нова Пошта» і «МістЕкспрес», в залежності від ваги і габаритів товару. Нашим магазином укладено договори з основними перевізниками України, що дає можливість нашим клієнтам отримувати найбільш лояльні тарифи на оплату доставки.

Як замовити доставку товару «До двері?»

При оформленні замовлення на сайті через кошик в способі доставки виберіть транспортну компанію і вкажіть «Адресна доставка»

Терміни доставки товару?

Ви можете дізнатися орієнтовні терміни доставки товару у операторів Call-центру.

Коли приїде моє замовлення?

Після відправки товару на Ваш номер телефону надійде номер ТТН. На нашому сайті Ви зможете відстежити місцезнаходження Вашого замовлення і терміни доставки.

Який графік роботи магазину?

Замовлення в телефонному режимі приймаються з 10.00 до 19.00 щодня. Через кошик сайту Ви можете залишати замовлення цілодобово.

Як зареєструватися на сайті?

В правому куті верхнього рядка сайту натисніть кнопку «Особистий кабінет» У вікні натисніть кнопку «Реєстрація», заповнивши контактні дані та натисніть кнопку «Зареєструватися».

Навіщо потрібно реєструватися на сайті?

Реєстрація на сайті дає Вам безліч переваг. Ви зможете:

  • завжди отримувати актуальну інформацію про новинки та акції нашого сайту;
  • переглядати історію замовлень;
  • вести список бажаних покупок.
Не виходить зареєструватися?

Передзвоніть на Call-центр або зверніться з цим питанням до операторів в чаті.

Як я можу знайти товар на сайті?

Ви можете ввести назву товару в пошуковому рядку сайту і натиснути кнопку «Знайти». В меню з категоріями товарів у спливаючих підрозділах вибираєте потрібну Вам групу товарів і в ній шукаєте необхідний Вам продукт.

Як користуватися фільтрами?

У розділах каталогу є фільтри для більш зручного пошуку товару. Відзначайте галочками ваші характеристики, функції або бренди продукту, і сайт відобразить тільки відповідний Вашим запитам товар.

На які товари надається гарантія?

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія гарантії відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Інформацію про гарантії можна дізнатися на сторінці товару праворуч в блоці «Гарантія».

Що робити якщо придбаний товар виявився несправним?

Якщо в гарантійний період товар, який Ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника, ми зобов'язуємося обміняти товар на аналогічний або повернути гроші.

Що потрібно для того щоб замінити несправний товар?
  • товар з повною комплектацією і неушкодженою упаковкою;
  • документ, що підтверджує оплату.
Чи можу я обміняти або повернути товар?

Повернути або обміняти товар Ви можете протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Товар належної якості підлягає поверненню, якщо він не був у використанні.

Що потрібно для того що б повернути товар який мені не підійшов?
  • Надати документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку).
  • Товарний вигляд збережений, тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді.